TopBusiness softverski paketi

Osnovni
paket

Cena se odnosi na jednu licencu
RSD 2.950 Mesečno
  • maloprodaja
  • VELEPRODAJA
  • robna evidencija
  • servis
  • finansije
  • poslovne knjige
  • upravljanje dokumentima
  • agrar
  • proizvodnja
  • tehnološki radni nalozi
  • vođenje glavne knjige
  • pdv evidencija
  • vođenje više preduzeća
  • Osnovna sredstva

Napredni
paket

Cena se odnosi na jednu licencu
RSD 3.950 Mesečno
  • maloprodaja
  • VELEPRODAJA
  • robna evidencija
  • servis
  • finansije
  • poslovne knjige
  • upravljanje dokumentima
  • agrar
  • proizvodnja
  • tehnološki radni nalozi
  • vođenje glavne knjige
  • pdv evidencija
  • vođenje više preduzeća
  • Osnovna sredstva
Popularno

Premium
paket

Cena se odnosi na jednu licencu
RSD 4.950 Mesečno
  • maloprodaja
  • VELEPRODAJA
  • robna evidencija
  • servis
  • finansije
  • poslovne knjige
  • upravljanje dokumentima
  • agrar
  • proizvodnja
  • tehnološki radni nalozi
  • vođenje glavne knjige
  • pdv evidencija
  • vođenje više preduzeća
  • Osnovna sredstva

Zakažite prezentaciju ili postavite pitanje

zakazi prezentaciju

Česta pitanja:

Postoje brojne prednosti koje dobijajte korišćenjem Topbusiness softvera. Najbitnije što dobijate je pouzdan alat za rad i saradnju sa timom koji je spreman da izađe u susret vašim zahtevima.
Dobijate mogućnost da: uštedite vreme u radu automatizacijom poslovnih procesa, imate kvalitetne informacije kroz izveštaje i preglede u softveru, upravljate finansijama i donosite odluke brže, pratite zalihe robe, pratite efikasnost rada zaposlenih, unapredite i modernizujete poslovanje.

Da bi softver bio prilagođen vašem poslovanju, potrebno je da utvrdimo koje su vaše potrebe i zahtevi, te da se uradi prilagođavanje i konfigurisanje softvera, zatim obuka korisnika, kao i eventualne dorade na softveru. Ceo taj posao zovemo implementacija softvera. U zavisnosti od složenosti vašeg poslovanja, taj proces može biti brzo urađen, a može potrajati i nekoliko meseci.
Cena implementacije se formira u zavisnosti od obima posla i jednokratnog je karaktera. 

Korisnička podrška za softver nije uključena u cenu zakupa licence i posebno se naplaćuje. Imamo u ponudi više opcija ugovaranja podrške. Korisnička podrška se tarifira po utrošenom vremenu u toku jednog meseca.

Za koji paket softvera ćete se odlučiti zavisi od delatnosti kojom se bavite, potreba koje se javljaju u vašem poslovanju i budžeta koji ste spremni da izdvojite. Neke od bitnih stvari koje mogu pomoći pri odluci su: sagledavanje da li je vaše poslovanje u okviru trgovine, agrara, servisa proizvodnje ili se neke od navedenih poslovnih procesa preklapaju. Sve navedene delatnosti su pokrivene različitim obimom opcija u Osnovnom, Naprednom i Premium paketu i cenovno se razlikuju.
U svakom slučaju uvek smo spremni da Vam predložimo rešenje koje će najviše odgovarati Vašim potrebama, a da cenovno prođete najbolje.

Jasan odgovor je da. U mnogima se javlja nesigurnost pri pomisli prelaska sa jednog softvera sa drugi-novi, zbog straha od gubitka kontinuiteta evidencije podataka. Prelazak na novi softver uopšte ne treba da bude stresno iskustvo, jer smo u mogućnosti da putem excel tabele prenesemo spisak artikala, kupaca, dobavljača, početno stanje lagera, početni saldo potraživanja od kupaca, kao i početni saldo dugovanja dobavljačima.

Dokumente iz TopBusiness softvera direktno možete slati knjigovođi u PDF formatu putem emaila. Osim toga svi pregledi u programu, kao i KIR/KPR/KEP knjige, mogu se izvesti u xlsx (excel) formatu i poslati knjigovođi na uvid.

Nudimo i mogućnost da knjigovođa dobije pristup Vašem softveru preko interneta.

 

Inicijalna obuka korisnika softvera može se izvršiti u prostorijama Topcode System doo u dogovorenom terminu i dogovorenom trajanju. Dalja obuka se vrši preko interneta, pomoću programa za rad na daljinu- licenciranog Team Viewer (remote desktop conection). Vremensko trajanje i termini obuke su predmet dogovora u zavisnosti od potreba i želja klijenta i unapred se definišu. U okviru implementacije softvera uključena je i obuka i korisnička podrška u prva 3 meseca korišćenja softvera.

Prelazak na novi sistem fiskalizacije je izbacio iz upotrebe fiskalne uređaje (kase i fiskalne štampače). Umesto njih sada imamo nove pojmove: ESIR, PFR, BE, SEF. Ukratko, TopBusiness poslovni softver je sertifikovani ESIR (elektronski sistem za izdavanje računa), i u njemu kao i do sada, uz minimalne izmene, unosite vaše fiskalne račune. TopBusiness ESIR zatim šalje pripremljeni račun na fiskalizaciju u PFR (to je poseban deo sistema, može biti softverski, hardverski ili online) i nakon dobijenog odgovora može se štampati fiskalni račun.

Ovo je prilično uprošćena šema rada (detaljnije pogledajte ovaj članak). 

Konačni odgovor na pitanje iz naslova: TopBusiness podržava rad sa svim sertifikovanim PFR.

Kao i u svim segmentima kada je u pitanju znanje, i ovde važi da znanje nikad nije višak. Nije potrebno da budete knjigovođa da biste umeli raditi u softveru, niti treba da znate pravila kontiranja, obzirom da su u softveru već definisani standardni načini kontiranja. Međutim, ukoliko želite da imate interno vođenja knjigovodstva, to je svakako kompleksniji nivo poslovanja i tu će vam knjigovodstvena znanja biti neophodna.

Softver omogućava očitavanje barkodova i unos artikala pomoću njega. Sva polja za unos artikala prepoznaju unos po barkodu, šifri artikla ili nazivu. Iz softvera je moguće poslati na štampu nalepnice ili kartice sa cenama koje stoje uz artikle, sa barkodom i svim drugim obaveznim elementima koji prate isticanje cene robe.